Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

451. Celinkowe zwierzaki

Od dawna znam akcję szycia celinek, czyli poduszek dla dzieci, którą organizuje fantastyczna Celina wraz z rzeszą wolontariuszek. Celinę poznałam osobiście, kiedy odwiedziła mnie wraz z mężem i muszę przyznać, że taak ciepłej i serdecznej osoby nie znałam. Podziwiam ją za wszytsko, co robi. 
Postanowiłam sobie, że w tym roku co miesiąc powstanie prznajmniej jeden haft na potrzeby jej akcji. Kolekcjonuję w tym celu wzorki dziecięce i w folderze jest już całkiem sporo, tylko jakoś czasu mi brakuje. W czasie ferii powstało kilka haftów i dziś poleciały do Elbląga. Mam nadzieję, że przydadzą się może nie na wielki maraton szycia celinek, o którym możecie poczytać m.in. tu, bo chyba trochę późno poleciały,  ale na inne poduszki. Wśród haftów znalazły się cztery słodkie zwierzaki, które powstały wg wzorów Igiełki. 






13 komentarzy :

  1. Bardzo fajna akcja... A hafciki przesłodkie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki sa przeurocze. Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki urocze, a cel przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzaczki słodkie a i akcja SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że skądś kojarzę te zwierzaczki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno powstaną piękne poduszki z takich uroczych hafcików.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa akcja te Celinki. Fajne zwierzaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne maluchy, ucieszą niejedno oczko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczne "maleństwa" Kasiu...i najwazniejsze ,że robione z sercem :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, chciałabym też znaleźć chwilkę na zrobienie parę wzorków dla Celiny na jej szczytny cel. Może się uda chociaż parę sztuk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka