Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

460. Choinka 2016 - sal u Kasi - odsłona 2

I pora na kolejną odsłonę zabawy całorocznej u Kasi z bloga Życie nitką malowane. Podobnie jak w ubiegłym miesiącu wyhaftowałam bałwanka. Tym razem powstał na kanwie plastikowej. Nie ukrywam podchodziłam do tej kanwy jak pies do jeża przede wszystkim dlatego, że całe życie wyszywam na palcu - taki nawyk z czasów haftowania richelieu - a tutaj tak się nie dało. Wyszywanie na kanwie plastikowej przypomina mi bardziej wyszywanie na tamborku a to idzie mi dość wolno. Tym niemniej jak już okiełznałam to ustrojstwo i wypracowałam sobie technikę, udało się stworzyć kolejnego bałwaniastego. Podkreślam go bardzo sztywnym filcem i teraz będzie czekał za kolegami i świętami Bożego Narodzenia... Niestety pozował na kwiatku, bo choinki już dawno nie ma...

 

20 komentarzy :

  1. Takie małe hafty są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie haftowalam na plastikowej kanwie. Bałwanek super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hafcik, bałwanek uroczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny bałwanek, będzie śliczna ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki prześliczny bałwanek. Super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo uroczy bałwanek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się przekonałam do"plastiku"już wcześniej i mam 4 różne bałwanki,a teraz wyszywam kurczaczki na święta.Mogę powiedzieć,że to okropnie fajna rzecz.Warto się przekonać:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałwan cudowny :)
    A na kanwie plastikowej jeszcze nie wyszywałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak przecudny :)
    Lubię zawieszki na plastikowej kanwie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten bałwanek jest rewelacyjny. Śliczny haft wyszedł.
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodkie, nader kolorowe bałwanisko. Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka