Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

464. Sal wiosenno - letni odsłona 7

W tym miesiącu sporo czasu spędzam przy salu wiosenno - letnim. Chyba zaklinam w ten sposób pogodę. Dziś skończyłam kolejny fragment - sam środek. To chyba największy obrazek z tego samplera i zajął mi trochę czasu, szczególnie kontury, których jak wiecie nie cierpię robić. 
Chciałabym jak najszybciej skończyć ten obrazek i w ten sposób odhaczyć z listy kolejnego UFOK-a, ale ponieważ nie jest to jedyna praca tzw. bieżąca to raczej mi się nie uda do końca miesiąca. Ale do początku astronomicznej wiosny to kto wie... 





 

13 komentarzy :

  1. Bardzo ładne kwiatki na tym obrazku, kolorowo i wiosennie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu cudowne te kwiatuszki w koszyczku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! jak tak patrzę na Twój sal wiosenno-letni to już czuję wiosnę a do niej coraz bliżej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten sampler - można nawet wyszyć osobno te elementy i zrobić z nich piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Wiosnę czuć w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie poczułam się wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że kontury są czasem wkurzające, to lubię je robić. Obrazek od razu zyskuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft zapowiada się bardzo fajnie,kolorowo i wiosennie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest ten haft. przypomina mi mój ogród. :) też kiedyś chciałabym go wyszyć. żałuję, że nie zapisałam się na ten SAL, co prawda wzór mam z gazetki, ale pewnie już też miałabym wyszyty, albo przynajmniej zaczęty... :) powodzenia nad Ufoczarnią. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia Kasiu:) A środek zgadza się, dosyć pracochłonny, ale za to efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór jest prześliczny. Na pewno szybko skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny wzorek, sama mam na niego ochotę :)
    Pięknie się prezentuje , już nie mogę doczekać się efektu końcowego .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka