Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

468. UFOK-owy rok - podsumowanie lutego

Luty nie był dla mnie tak łaskawy, jak styczeń, jeśli chodzi o UFOKi. Ale w styczniu miałam ferie więc więcej czasu mogłam poświęcić na wyszywanie. Teraz już nie ma tyle czasu, bo przygotowywanie kolejnych lekcji trochę trwa. No i zrobiłam sporo nowych rzeczy, więc UFOKi trochę odpoczywały. Ale coś w moich UFOK-ach poczyniłam. 

Bardzo dużo czasu poświęciłam w lutym na sal wiosenno - letni i już niewiele mi zostało. Oto ostatnia - najnowsza odsłona - tego UFOKa:


Oprócz tego obrazka wyszyłam sporo w paryżance, której też niewiele do końca brakuje.

I to by było na tyle. Ciekawa jestem postępów uczestniczek mojej zabawy. Linkujemy tradycyjnie do 15 marca do godziny 12, tak bym jeszcze tego samego dnia mogła wylosować nagrodę i szybko ją wysłać. Z nagrodą za styczeń jest trochę perturbacji, ale mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu trafi pod właściwy adres :)   
Przypominam - linkujemy posta z podsumowaniem - wyraźnie tak opisanego w tytule.


16 komentarzy :

  1. Najważniejsze, że do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybywa super, jeszcze jeden krok i gotowe :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak poprzedniczka, ważne że posuwasz się do przodu, a do ukończenia tych prac pozostało już nie wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że coś przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że podgoniłaś UFOki :) Już niewiele zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wiosenno-letni wzór jest prześliczny i zapewne dodaje energii w ciemnie popołudnia i wieczory

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie radzisz sobie z UFO-kami, mój na razie leży w kącie nietknięty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sal wiosenno-letni to i u mnie czeka na ukończenie, ale u Ciebie postępy są duże...trzymam kciuki....

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufoki do przodu, zatem wszystko idzie w dobrym kierunku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam twoją haft!
    Jesteś bardzo mądry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne postępy. Dziś postaram sie wstawić moje podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie poszło tak dobrze ale coś tam jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie umiem usunąć poprzedniego linkowania :/ Ale nowe dodałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka