Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

493. UFOK-owy rok podsumowanie marca

Post powinien być wczoraj, ale jakoś się nie złożyło, więc jest dziś...
Mogę powiedzieć, że w kwestii UFOKów idzie mi średnio. Marzec z racji przygotowań kartek i dekoracji świątecznych nie sprzyjał walce z UFOK-ami. Tym niemniej skończyłam sal wiosenno - letni i trochę podgoniłam paryżankę. w kwietni też będzie słabo, bo mam sporo prac komunijnych do zrobienia, ale zobaczymy...






Ciekawa jestem Waszych postępów... Linkujemy do 15 kwietnia do godziny 12.00, tak bym jeszcze tego samego dnia mogła wylosować nagrodę.

 

8 komentarzy :

  1. Postępy są widoczne więc nie ma co narzekać. Do końca roku jeszcze daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej masz ufoka skończonego, a ja się babram i babram w tych moich zaległych krzyżykach... a jeszcze przecież sporo mam na liście...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie w marcu szło kiepsko z UFOkiem :( Parę krzyżyków jednak przybyło.

    Brawo za skończenie jednego obrazka - w paryżance też już niewiele Ci brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zawsze trochę do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że za oknem pogoda raczej jesienna, to u Ciebie zdecydowanie króluje wiosna dzięki pięknemu samplerkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne postępy i jeszcze raz gratuluję ukończonego samplera :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka