Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

495. Kartka z różą

Ta kartka powstała dla Sylwii, znanej z bloga Ruda Mama i jej pasje. Niedawno obchodziła ona urodziny. Nie mogło się więc obyć bez kartki. Wybrałam motyw jednych z ulubionych jej kwiatków, czyli różę, która dodatkowo ma fioletową wstążkę, a fiolet to ulubiony kolor jubilatki. 
Kartkę sfotografowałam m.in na nowym nabytku, czyli mini sztaludze - okazuje się, że można je nabyć za niewielkie pieniążki w epasmanterii Haftix. 




 
 

11 komentarzy :

  1. Moja piekna;) jeszcze raz bardzo dziękuję Kasiu. Miałam właśnie pytać, gdzie zakup klas sztaluge☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna różyczka, a karteczka ślicznie się prezentuje na sztaludze. Muszę zajrzeć do Haftixa i rozejrzeć się za sztalugą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna różana filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna różyczka,a kartka z nią wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna różyczka. Uwielbiam kartki ręcznie robione ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik wybrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczka jak żywa :) I wykonanie - majstersztyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka