Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

503. Urodzinowo

Dziś znowu nie będzie żadnej mojej pracy, co nie znaczy, że nic nie robię - przeciwnie moja turboigła, jak to niektórzy mawiają, pracuje na najwyższych obrotach, żeby zdążyć z terminami. Ale pokazać jeszcze nic nie mogę, bo niektóre prace jeszcze nie oprawione a inne to tajniaki. Tymczasem postanowiłam na forum pochwalić się i podziękować za miłe niespodzianki urodzinowe, które przyleciały do mnie od moich Kochanych facebookowych Wiedźm. Dziewczyny przysłały mi mnóstwo kartek z mulinkami i słodyczami - oj pójdzie nie tam gdzie powinno :) A oto, co wysłały (przepraszam za jakość zdjęć, ale psytykałam na bieżąco komórką)

Agnieszka:
Sylwia:





Hania
Kasia


Renia


Judyta


Gosia

(gdzieś jeszcze lata kartka od Iwy - jak doleci na pewno się pochwalę) 


Zupełnie niespodziewanie przyleciała do mnie też paczuszka od Moniki - Igiełki - serdecznie dziękuję :)



Za wszystkie kartki, upominki i inne dobrodziejstwa bardzo dziękuję - dodają mi skrzydeł. Dziewczyny jesteście cudowne i wiem, że moje wszystkie doły dzięki Wam szybko są zakopywane... Wy wiecie o co chodzi :) 

8 komentarzy :

  1. W końcu po to są Wiedźmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe upominki. Z taką ekipą to nie może być żadnych dołów:-)
    Pozdrawiam cieplutko i spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe upominki, najważniejsze, że sprawiły ci radość.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałaś wspaniałe prezenty Kasiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalały dziewczyny..wspaniałe upominki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka