Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

510. Candy z Igiełką - losowanie nagrody

O północy zakończyły się zapisy na moje Candy z igiełką z okazji 500 posta na moim blogu.
Zgodnie z zasadami dodatkowy los miał być przyznany osobom, które prawidłowo odpowiedzą na pytanie, ile projektów wg wzorów Igiełki wykonałam. Nie ukrywam sama byłam ciekawa, ile tego było więc skrupulatnie policzyłam i okazało się, że do momentu ogłaszania Candy zrobiłam 24 projekty, w których wykorzystałam wzory Moniki. Niestety nikt nie trafił, ale postanowiłam uhonorować dodatkowym losem wszystkie osoby, które przysłały do mnie na emaila odpowiedź na pytanie.

Skrupulatnie sprawdziłam czy osoby, które wyraziły chęć udziału w zabawie spełniły jej warunki i oto lista uczestników wraz z dodatkowymi losami. 

Oto lista Candy lista uczestników
1. Malgorzata Żelazna
2. Sylwia Murzynowska + dodatkowy los
3. Cytrulina
4. Atramk
5. Marta +dodatkowy los
6. Anja
7. Izabela Hebda
8. Agulek
9. Wiga
10. Ewa Staniec-Januszek
11. pomieszane-poplatane + dodatkowy los
12. oluśka
13. Hanulek
14. Małgorzata Zoltek + dodatkowy los
15. Promyk
16. karolina
17. Iwa F
18. Joanna
19. Sylwia Fallopia
20. beafactura + dodatkowy los
21. Kasia K.
22. Aga Chmurka 

Losy powędrowały do pudełka: 



Zamieszałam bardzo mocno i mamy zwyciężczynię: 


Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na adres caath79@gmail.com.
Jeśli laureatka nie zgłosi się w ciągu 7 dni to odbędzie się dodatkowe losowanie.

10 komentarzy :

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka