Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

516. Pamiątka komunijna z dziewczynką

Kolejna pamiątka powędrowała do zamawiającej ją koleżanki. Tym razem wybór padł na jeden z moich ulubionych wzorów komunijnych - dziewczynkę projektu Vervaco. robiłam ją już kilka razy i zawsze mi się podoba efekt końcowy. Tym razem jednak powstała na białej kanwie a nie jak do tej pory na beżowej. 
Zdjęcia trochę inne, bo robione komórką - dorobiłam się nowej z wypasionym jak na komórki aparatem i nie ukrywam nawet nieźle wychodzą. 




 


Odpowiadając na komentarze pod poprzednią pamiątką - napis został zrobiony na zamówienie - tak miało być a ja się dostosowałam do prośby. 

13 komentarzy :

  1. Śliczna pamiątka komunijna...taka delikatna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się nadziwić jak dużo i w jak szybkim tempie haftujesz :) Marzyłabym o możliwości poświęcenia tak dużej ilości czasu na pasje..
    Pamiątka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jest ta pamiątka komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wzorek, taki inny niż wszystkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki wzór :) Śliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie wyszla dziewczynka :) Pamiatka konunijna bardzo delikatna. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się strasznie ten wzór, niestety chwilowo nie mam dla kogo jej wyhaftować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna pamiątka i widzę że dla mojej imienniczki ;) Życzę jej samych błogosławieństw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny haft. Nie dziwie się, że tak się podoba. Wystarczy spojrzeć i od razu można się w nim zakochać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka