Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

520. Kartka komunijna

Przeglądając zdjęcia w aparacie uświadomiłam sobie, że nie pokazałam kartki komunijnej, którą zrobiłam dla córki koleżanki. Chyba za dużo tych haftów komunijnych i powoli zaczęłam tracić rachubę. Ale jeszcze jedna kartka i obrazek do pokazania i będzie finał. No i w końcu zmienię tematykę, bo trochę nudno się na blogu zrobiło. 
Tymczasem jednak, żeby mieć wszystkie hafty udokumentowane na blogu, pokazuję kartkę, o której miało być. Wzór z Igłą malowane - jeden z niewielu w starych numerach, który mi odpowiada, bo wiele mi zupełnie nie przypasowało. Swego czasu wychodziły redakcji małe koszmarki, ale od jakiegoś czasu jest już stanowczo lepiej. Nie wiem, ale to chyba kwestia konturów. W wielu wzorach po prostu ich nie było i wychodziły plamy..
Dobra ponarzekałam na jakość starych wzorów z polskich gazet a teraz pora na kartkę. 


 

8 komentarzy :

  1. Karteczka wyszla super!!! Podziwiam za wytrwanie w temtyce komunijnej az przez tyle prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka. Fakt, że sporo tej tematyki u Ciebie, ale to znak, że są jeszcze ludzie, którzy doceniają rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka.
    Ja mam nadzieję, że dziś skończę swoją :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie sobie poradziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna:) Co do wzorków starej daty- święta racja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna jest ta kartka Kasiu. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :) Tworzysz je wszystkie cudowne :)
    A co do wzorów starszych - fakt nie miały one tego czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna karteczka:) Zresztą..co można innego powiedzieć..wszystkie Twoje karteczki są śliczne i precyzyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka