Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

534. Kartki ślubne

Powstały w ciągu jednego dnia - z potrzeby chwili. Mowa o dwóch kartkach ślubnych. Wykorzystałam wzorek dwóch serduszek z kwiatkami, który już kiedyś wyszywałam. żeby jednak się nie zanudzić zmieniłam odcienie kwiatków. I tak sobie myślę, czy nie zrobić w podobnym stylu jeszcze kilku, tym bardziej, że ostatnio kilka osób pytało się o kartki ślubne a tych nie mam żadnych w zapasie. 





 

16 komentarzy :

  1. Pięknie wyszły. Masz oko do dobierania kolorów i robienia kartek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa serduszka jak dwie obraczki - symbolicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, delikatny wzorek. Pasuje idealnie do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór jest bardzo delikatny, ale ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, skromne serduszka i w tym jest ich uroda:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo eleganckie karteczki wyszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne. Ja ostatnio też zastanawiam się nad zrobieniem kartki na ślub chrześnicy. Piękny wzorek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i bardzo delikatne :) Pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, gustowne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny i subtelny wzór :) Piękne kartki. Ty masz jednak jakieś nadprzyrodzone moce - trzaskasz hafty, kartki w tempie niesamowitym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł - wzór uroczy, elegancki, a szybko się robi.... Same zalety.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka