Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

537. UFOK-owy rok losowanie nagrody za maj i nagroda za kwiecień

Nie wiem, jak to się dzieje, ale z miesiąca na miesiąc coraz mniej osób linkuje swoje postępy. Do zabawy zgłosiło się 18 osób, tymczasem ostatni miesiąc podsumowało 8. Gdzie reszta???? Jakoś się człowiekowi odechciewa organizowania wieloetapowych zabaw. Mam wrażenie, że jabym ogłosiła comiesięczne candy to i 50 osób byłoby chętnych....

Dobra koniec gadania. UFOKi za maj podlinkowały: 

1. 

Atramk  4. Judyta  7. Hanulek  
2. Maggy  5. Karolina  8. Magdalena J  
3. Małgorzata Zoltek  6. Katarzyna G  



Wrzuciłam tradycyjnie do maszyny losującej, która wskazała numer: 




Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt.


Przy okazji pokazuję znowu lekko opóźnioną przesyłkę za kwiecień, która doleciała do Magdaleny 



























7 komentarzy :

  1. Dziękuje za małe co nieco :) przesyłka dostatła do mnie poniedziałek, niedługo pokaże również na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zawsze tak jest, że się część (nawet większość) osób wyłamie. Brak czasu, zapomnienie, coś tam.
    A ja mam takie pytanie - jak za miesiąc - dwa skończę ostatniego UFOka, to co? Będziesz zła, że nie będę robić pustych podsumowań? Bo to nie będzie miało sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z Karoliną, zawsze ktoś się wyłamie albo po prostu zapomni, sama nieraz tak miałam, że przychodził czas na post a ja sobie przypominałam 2-3 dni później ;) Dziękuje za szczęśliwą rękę w losowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Co do wyłamywania się ludzi, to jest dokładnie, to co Dziewczyny napisały - zawsze się część osób wyłamie. Ludziom brakuje najczęściej samozaparcia, ale czasami się zdarzają różne sytuacje losowe. W każdym razie, ja się cieszę, że zorganizowałaś taką zabawę, bo z miłą chęcią podglądam zmagania Wasze z Ufokami i gorąco Wam kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ja chwilowo nie dam rady haftować. 8 tygodniowy maluch zajmuje mi duuużo czasu a i starszaka trzeba ogarnąć:) Ale już niedługo, będę miała więcej czasu, mam nadzieję:) to wrócę do haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety wśród osób, które nie podlinkowały jestem ja:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna paczuszka;) Kasiu nie bij, kiedyś wezme sie do roboty;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka