Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

599. Woreczek ze znakiem zodiaku

Kiedy w ubiegłym roku wymyślałyśmy z Igiełką temat salowej zabawy pojawiły się w im znaki zodiaku. 
Ponieważ ostatecznie salowy jest hafciarski kalendarz zdeklarowałam się Monice przetestować zodiaki. 
Jednak jak to zwykle bywa jak coś u mnie nie jest na już to leży i leży, 
bo jak coś jest na już to powstanie i w dwa dni. 
Ostatecznie jednak okazja na testowanie zodiaków nadarzyła się sama, 
bo chciałam przygotować upominek dla największej gaduły na moim blogu - Sylwii,
 która opublikowała ponad 500 komentarzy 
- oj wierna jest mi prawie od początku. 
Postanowiłam wysłać do niej woreczek z kilkoma drobiazgami. 
Przy poszukiwaniu wzoru przypomniałam sobie o Igiełkowych znakach zodiaku. 
I tak oto testowanie dla Igiełki połączyłam z obdarowaniem mojej ulubionej gaduły blogowej. 
Co z tego wyszło zobaczcie: 




 

14 komentarzy :

  1. Piękny prezent, wzór super, a wykonanie jeszcze lepsze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny prezent. Hafcik super się prezentuje na woreczku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Też jestem baran.;) Świetny wzorek, ciekawa jestem kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny woreczek Kasiu :) Sylwia, to szczęściara.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny i mój!!!! Jeszcze raz wielkie dzięki:) za woreczek i za to, że pamiętasz o moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pogmatwałam w komentarzach, bo mi strona przeskoczyła:) W pewnej książce pierwszym zdaniem opisującym ten znak zodiaku jest: "Baran jest najgorszym ze znaków zodiaku...". I kurcze..ktoś miał racje:P Niedobre jesteśmy:PP

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka