Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

607. Śnieżynkowy sal z Igiełką

Zapraszam na nową zabawę – niby sal,
bo wyszywamy wspólnie, 
ale tez Candy, bo można wygrać nagrodę i to nie byle jaką, ale o niej na końcu.


Wspólnie z Igiełką zapraszamy na:




A wyszywamy śliczne śnieżynki projektu Moniki.  Oto one. W sklepie są już dostępne.


Tym razem jednak nie będzie darmowego wzoru,
ponieważ osoby zainteresowane wspólnym wyszywaniem muszą udać się do igiełkowego sklepu na zakupy i zakupić wzór nr 2012.

Dla 15 osób Monika przygotowała jednak rabat 50%.
Jeden kupon rabatowy jest dla mnie więc zostaje ich 14. 
 Osoby zainteresowane proszone są o zapisy poprzez formularz na końcu posta do piątku 7 października do godziny 18. Linkujemy adres bloga.
  Po tym terminie poproszę o kontakt email w celu przekazania kupony rabatowego. 
Jeśli będzie więcej chętnych to zrobię losowanie. 
 
Żeby jednak uatrakcyjnić zabawę i zmobilizować do ukończenia w terminie to jest nagroda
– osoby, które pod moim postem opublikowanym około 20 grudnia 
 podlinkują post sprawozdawczy z wszystkimi gwiazdkami 
 wezmą udział w losowaniu ufundowanego przeze mnie bonu 
na zakupy w sklepie Igiełki o wysokości 30 zł (koszty przesyłki – listem poleconym ekonomicznym też pokrywam). Będzie taki prezent na święta. 


Co Wy na to? Będą chętni??? 


22 komentarze :

  1. Fajne śnieżynki i już nawet wiem do czego jw wykorzystam ;) Chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne śnieżynki i już nawet wiem do czego jw wykorzystam ;) Chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie ;) Sniezynki jak znalazl na zblizajace sie swieta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiłam się w kolejce, bo bardzo lubię wzory Moniki, a pomysł na wykorzystanie już mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieżynki są cudowne, jak większość wzorów Moniki. Właśnie jeden haftuję. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A co tam. Miałam się na nic nie zapisywać ale te śnieżynki tak mnie urzekły, że nie mogłam się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. raz kozie sniezynka :P zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  9. No przecież i tak muszę kartki wysłać. Proszę mnie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam nie zapisywać się do żadnego SALu ;) Ale czy obok tych śnieżynek można przejść obojętnie? No nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny SAL? Piękne śnieżynki, ale ja tym razem będę tylko podziwiać prace dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  12. No więc chętnie i ja się zapiszę na te śnieżynki, bo wyglądają cudnie. Mam pytanie, do kiedy trzeba zakupić wzór? Jakiś termin rozpoczęcia konkretny, czy to już trwa, czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa zaczyna się w przyszłym tygodniu :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) W takim razie, lecę kupić sobie wzór :) Żeby być gotowa do boju :)

      Usuń
    3. A nie czekasz na losowanie kuponu rabatowego??

      Usuń
    4. Nie mam szczęścia w grach i losowaniach, więc tym razem dam szansę innym :) Śnieżynki kupione i wydrukowane, czekają na realizację i na resztę uczestniczek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ciekawy pomysł 😀 Piękne śnieżynki. Byłyby idealne na kartki 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka