Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

614. Kartka ze młodą parą

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie kartki ślubnej. 
Nie było żadnych wytycznych - miała być na ślub i ładna... 
No i zaczęło się poszukiwanie wzoru, bo nie chciałam powielać tego, 
co już kiedyś zrobiłam - przecież takie wytyczne to doskonałe pole do popisu 
i zrobienia czegoś, czego jeszcze nigdy nie robiłam. Po przeglądaniu zapasów wzorów ostatecznie postawiłam na fragment ślubnego samplera. 
Kompletnie nie wiem skąd mam wzór, 
ale kiedyś wpadł mi w oko i znalazł swoje miejsce na moim dysku. 
W oryginale wzór jest bogatszy - parę młodą otacza serduszko z kwiatów i inne bajery,  
jednak dla mojej wizji wystarczyła sama para młoda i róża u jej stóp. 
Oprawa tradycyjna, aczkolwiek baczny obserwator zauważył nowy dziurkacz brzegowy. 





 

16 komentarzy :

  1. I to był strzał w dziesiątkę, bo ta para jest zachwycająca. Podoba mi się twoja kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta elegancja :) Wspaniale wygląda młoda para :) A dziurkacz nowy jest ekstra, sama myślałam, żeby go kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka wyszła, taka elegancka i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka dostojna ta " Para Młoda". Karteczka jak zawsze piękna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatny hafcik. Niezmiernie mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka...dziurkacz robi fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka =) ja lubię czasem zajrzeć do kartek jakie otrzymaliśmy na swój ślub i poczytać, takie pamiątki zostają =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka