Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

672. Hafciarskie podsumowanie 2016 roku

Oj działo się działo w moim hafciarskim świecie w mijającym roku. Napisałam prawie 250 postów na blogu, co świadczy, że był to bardzo intensywny robótkowo rok.
Jak widać z mojej galerii umieszczonej w zakładce moje prace 2016 powstało ponad 400 prac, w większości maleństw, ale i tak sporo pracy w nie trzeba było włożyć. 

Rok 2016 upłynął na krzyżykowym szaleństwie pod znakiem walki z UFOK-ami, czyli haftami, które kiedyś zaczęłam, ale z różnych powodów nie skończyłam. Udało mi się skończyć kilka z nich, resztę (choć nie wszystkie) przenoszę na UFOK-owy rok 2, o którym napiszę w oddzielnym poście.
Ale po kolei. Skończone UFOKi to:
Świąteczny haft z haftowania w ciemno u Raeszki, róże w koszu, sal wiosenno - letni, jesienna paryżanka, Jan Paweł II na czarnej kanwie, tęczowa róża i kalendarz Lizzie Kate


Oprócz zabawy z UFOK-ami zorganizowałam też wiele zabaw blogowych.
Przede wszystkim całoroczne wyszywanie Hafciarskiego kalendarza projektu Igiełki


Hafciarski sal z tamborkiem  



Z okazji Bożego Narodzenia dwa sale - Bożonarodzeniowy i śnieżynkowy 



Powstało także wiele innych prac. W tym pokaźna kolekcja świąteczych haftów na zabawę Choinka 2016 u Kasi.


Ponownie testowałam wzory Igiełki, które to testy zaowocowały pokaźną kolekcją kartek, zakładek i innych drobiazgów.


Testowałam również wzory Kokardki, w czego efekcie powstał obrazek z ptaszkiem i ptaszki na plastikowej kanwie. 






Z racji zabawy UFOK-owy rok powstało też kilka zawieszek - breloczków, dla uczestniczek zabawy. Zawieszki powstały także z okazji świąt wielkanocnych i Bożego Narodzenia 


Zrobiłam tez całe mnóstwo zakładek

Kartek






 I haftów okolicznościowych, w tym pokaźna kolekcja haftów pierwszokomunijnych


Wyhaftowałam też kilkanaście aplikacji na celinki. 


Powstały też dwa kaktusy z kaktusowego salu

  Oprócz tego kilka innych prac, w tym portret Chrystusa, który zaliczam do najładniejszych moich prac w mijającym roku





W związku z organizacją zabaw, w tym łapania licznika i innych przygotowałam także w minionym roku wiele upominków.  


Śmiało mogę powiedzieć, że mijający rok to był dobry rok. Mam nadzieję, że kolejny również taki będzie, czego sobie i Wam życzę.

26 komentarzy :

  1. Jesteś Mistrzynią! Podziwiam, zachwycam się i inspiruję! Tyle fantastycznych prac, tyle zabaw, tyle prezentów! Chciałabym życzyć Ci jeszcze więcej inspiracji i prac hafciarskich i nie tylko w nadchodzącym Roku, ale nie wiem czy się da :) Podziwiam! Pozdrawiam! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity rok za Tobą :) Już teraz życzę, aby ten nadchodzący również obfitował w piękne prace i przede wszystkim w mnóstwo czasu na nie :)

    Bardzo się cieszę, że kilka z tych wyjątkowych prac trafiło do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegielas! Jak można tyle wyhaftowac!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności powstały , a ilość - oszałamiająca, Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie minął Ci ten rok. Zrobiłaś wiele ślicznych haftów. Życzę Ci aby Nowy Rok był równie bogaty w prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Szczękę z podłogi zbieram, a Tobie chylę nisko czoła! Brawo!
    Dużo szczęścia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!! To był bardzo bardzo dobry rok :) Oglądam i nie mogę uwierzyć, że aż tyle cudowności stworzyłaś :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowity rok.
    Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę pracowity rok, wszystkie prace mi się podobają, jesteś Wielka. Trzymam kciuki aby nadchodzący rok był również tak obfity w hafty. Życzę ci szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe prace! bardzo pracowity i obfitujący w piękne wyzwania miałaś rok:) życzę wielu inspiracji na Nowy rok oaz wszelkich warunków do spełniania zamierzeń i planów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile tego! Gratulacje tak udanego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No jestem pod absolutnym wrażeniem:)))i ilości postów i ilości prac:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasia, cudne prace . Zazdroszczę konsekwencji i talentu.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ owocny rok, Kasiu!
    Oby kolejny był równie piękny, w pełnym zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, to więcej niż jedna praca dziennie przez cały rok! Jak Ty to zrobiłaś? Chylę czoła:) Życzę też równie owocnego 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace Kasiu, a ich ilość wow!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym roku Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jednak Kasiu ogarnelas! Podziwiam wspaniala kolekcje prac !! I jakosc i ilosc!!! Samej sobie moglabym zyczyc tak hafciarskiego roku!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prace! Wprost nie nadążyłam czytać Twoich postów :) Nie wiem kiedy Ty to wszytko robisz, ale jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace! Wprost nie nadążyłam czytać Twoich postów :) Nie wiem kiedy Ty to wszytko robisz, ale jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pracowity rok.Oby kolejny był równie owocny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie pamiętam czy napisałam..ale na pewno pomyślałam...jak to możliwe, że ukończyłaś więcej prac niż jest dni w roku? Szalona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku więcej to się chyba już nie dało;)
    Śliczne prace, a ich liczba zadziwiająca i motywującą żeby samemu przysiąść i zrobić choć połowę twojej liczby;)
    Życzę ci kolejnego wspaniałego roku i zaciętej walki z UFOK-ami
    Pozdrawiam
    ~kira

    OdpowiedzUsuń
  23. same wspaniałe prace delikatne i dopracowane w szczegółach widać z=w nich miłość i Twoją pasję do tego co robisz gratuluję i zostaję na dłużej by inspirować się i czerpać to piękno prac:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka