Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

704. Testowanie dla Igiełki - wielkanocne jajka

Ten wzór otrzymałam od Moniki do testów poza grupą. 
A co... w końcu nadwornej testerce coś się należy. Monika zaprojektowała 20 jednokolorowych jajek, z czego pierwszy zestaw trafił się do testowania Sylwii a drugi otrzymałam ja. Kiedy zobaczyłam je jeszcze w fazie wstępnego projektu wiedziałam już jak będą wyglądały kartki. Wymyśliłam sobie do nich energetyczne w kolorystyce papiery w kratkę. Po krótkich poszukiwaniach znalazłam idealne. Po przyjściu dobrałam odpowiednią mulinę Ariadnę i zabrałam się za roboty. Nie ukrywam dłubania było sporo a jeszcze wymyśliłam sobie wyszywanie w dwie nitki na kanwie 18 ct. Oj moje palce dostały ostro w kość.. Ale było warto, bo efekt bardzo mi się podoba. Ciekawe jak Wam...















21 komentarzy :

  1. Świetnie wyszły! Pomysł z użyciem papieru w kratkę jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Mogę podesłać adres?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki wyszły :) I pomysł z bazami w kratkę trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile pięknych jajeczek i pieknych karteczek.
    Fajny efekt z tym papierem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale produkcja.... Piękne wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo ładne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. Te rameczki gdzie można dostać??

    OdpowiedzUsuń
  8. No, dwie nitki na 18-tce, to wyzwanie, ale spisałaś się na medal. Co zresztą widać :)
    Piękna oprawa Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe:) Oczu nie mogę oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki pięknie wyglądają...miałaś super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają super, a to kraciaste tło w każdej to jak wisienka na torcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie dobrałaś te energetyczne kolory i kratkę! Cudne te kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają i to wszystkie bez wyjątku. Zdradzisz gdzie zaopatrzyłaś się w "turbo igłę":)?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki stworzyłaś! Super wzorek i świetna kompozycja! I to aż tyle!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra!
    Super wyglądają w tej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuć Wielkanoc:) super pomysł z tymi karteczkami. A gdzie można dostać takie rameczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne karteczki w radosnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki wyszły :) Bazy idealnie dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka