Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

712. Jan Paweł II odsłona 3

Weekend poświęciłam na kolejnego UFOK-a. Tym razem zabrałam się za portret Jana Pawła II z Haftu gobelinowego. Wyszywanie przerwałam w grudniu. Teraz mam nadzieję, że ten obraz będzie moich aktualnym UFOK-iem i tylko niemu, przynajmniej w kwestii UFOKów chcę się poświęcić. Oczywiście nie będę tylko go wyszywała, bo od brązów można kręćka dostać, mimo że lubię wzory w sepii. Mam ochotę na rozpoczęcie pracy nad jednym z zaplanowanych na ten rok nowych wzorów, ale nie mogę się na razie zdecydować co to ma być..
Wracając do portretu papieża. Przybyła kolejna linia - duże obrazy wyszywam zawsze liniami - tym razem ponad 3000 krzyżyków. Mam nadzieję w kolejnej odsłonie pokazać połowę obrazu. No i może do rocznicy śmierci Naszego Papieża obraz będzie ukończony, choć nie jestem tego pewna, bo przecież wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc a po niej sezon komunijny...



 

7 komentarzy :

  1. To chyba jeden z piękniejszych schematów JP II. Będzie świetny obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się pięknie. To naprawdę świetny wzór Jana Pawła II. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale będzie wyglądać ten portret. Miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękny. Mam w swoim dorobku dwa portrety Papieża.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka