Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

713. Chwalę się

Zawsze twierdziłam, że nie mam szczęścia w blogowych rozdawajkach -jakoś niewiele do tej pory udało mi się wylosować. 
Dlatego wielkie było moje zdziwienie, kiedy w candy organizowanym przez Magos wylosowałam nagrodę pocieszenia. 
Dziś odebrałam z rąk kuriera paczuszkę, w której były same cuda. Już Magdalenie podziękowałam w emailu, ale czynię to jeszcze raz publicznie - dziękuję bardzo. 

Paczuszka zawierała same cuda - kanwę w kropeczki, do której kupna się od dawna przymierzałam, ale jakoś się nie składało - teraz będę mogła ją wypróbować i zmierzyć się z 20 ct, piękną podstawkę pod kubek z moim inicjałem, kilka przydasi, coś słodkiego i świeczuszki zapachowe, których jestem maniaczką więc na pewno będą wykorzystane. 






Przy okazji przypominam o zapisach na moje wiosenne candy. Szczegóły tutaj. 
udało mi się przesunąć zakończenie linkowania zgloszeń więc wszystkie osoby chętne znajdą się na jednej liście. Radzę jednak sprawdzić czy wszystkie warunki zostały spełnione, bo wiem, że kilka osób nie doczytało regulaminu 

9 komentarzy :

  1. Bardzo się cieszę, że prezenty Ci się podobają, czekam niecierpliwie na haft na kropeczkach, na pewno będzie co podziwiać :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak szczęście i do Ciebie się uśmiechnęło :) I to jakie - same cudowności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci serdecznie. Cudowna nagroda pocieszenia. Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ślicznego prezenciku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna nagroda, gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęścia- piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka