Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

728. Wiosenne candy - losowanie

Na pewno wszystkie uczestniczki mojej zabawy czekają na wyniki. A skoro mamy 21 marca to pora ogłosić, do kogo poleci upominek. 
Ale najpierw kilka słów od organizatorki. Niestety nie wszystkie osoby zainteresowane udziałem spełniły zasady - kilka linkowało całego bloga, inne odpowiadały w komentarzu.
Ale na szczęście osoba, do której uśmiechnęło się szczęście, spełniła wszystkie warunki - był post i banerek. 
Tak więc nie przedłużając.
Losy z wydrukowanymi imionami chętnych na cukieraski powędrowały do filiżanki


zostały zamieszane i mamy zwyciężczynię:


Gratuluję i proszę o kontakt na email: caath79@gmail.com

A wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję za udział i obiecuję, że to nie ostatnia zabawa w tym roku na moim blogu. 

16 komentarzy :

  1. Gratuluję Zwyciężczyni. Zazdroszczę, oj zazdroszczę wygranej, bo Kasia na pewno przygotuje coś fajowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Jestem bardzo ciekawa co przygotujesz dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Kasi :) Ciekawa jestem, co wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Kasi, a Tobie dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Kasi, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    I dodziękowania dla Kasi za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla Kasi, a Tobie dziekuje za zabawe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję😊 Dzięki za zabawę:) może kiedyś w końcu i do mnie szczęście się uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za tak miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka