Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

739. Wielkanocny sal z Igiełkowymi kicajami - finał

Uff udało mi się zdążyć z ostatnim kicajem i mogę uznać sal z kicajami za zakończony.
Pewnie wielu z Was podejrzewało, że skoro wybrałam kanwę plastikową to powstaną jakieś dekoracje. I owszem - wymyśliłam sobie, że kicaje zrobię jako ozdoby doniczek. Nie ukrywam realizacja pomysłu kosztowała mnie sporo nerwów, bo plastikowa kanwa ostro wymęczyła moje palce a dziś podczas finalizacji nieźle sobie sparzyłam palec. Ale na szczęście już są.
Szkoda tylko, że plastikowa kanwa jest dostępna tylko w jednym rozmiarze - nie ukrywam kicaje wyszły całkiem konkretnych rozmiarów.












Tak jak obiecałam osoby, które uczestniczyły w zabawie i do dziś opublikują ukończone kicaje mają szansę na nagrodę, którą jest bon na zakupy u Igiełki  tym razem do wydania jest 30 zł na wzory. Losowanie jutro a linkujemy też do jutra do godziny 12.00. Pierwotnie miało być dziś do północy, ale skoro post pojawia się tak późno to daje więcej czasu na linkowanie. 

20 komentarzy :

  1. Ślicznie razem wyglądają :) Wspaniała ozdoba doniczek :)
    Na tył naklejasz filc klejem na gorąco?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na kicaje na patyku:) Będą pięknie ozdabiały doniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły , efekt wart poświęcenia palców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. króliki są obłędne! wyglądają cudownie takie wesołe i kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zające/króliki :) Jak już kiedyś zauważyłam, wyglądają jak w sweterkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super:) U mnie niestety tylko jeden.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka mi opadała. Wyglądają wspaniale! Brawo Kasiu za pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie 6/9 więc nie ukończyłam wszystkich. pozdrawiam ciepło! ps Twoje zajączki prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają wspaniale ! Będą świąteczną ozdobą na długie lata!
    A swoją droga to kanwa plastikowa mogłaby być ciut mniejszych rozmiarów
    .

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zajączki, ładnie wygladają jako ozdoba do kwiatków:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie sympatyczne zajączki i razem stanowią wspaniałą gromadkę. Też żałuję, że plastikowa jest tylko w jednym rozmiarze, ale może byłoby trudno wyszywać na drobniejszej?

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze ozdoby doniczkowe, takie wiosenne, kolorowe i wesołe.

    OdpowiedzUsuń
  14. No i dobrze, że są konkretnych rozmiarów, w końcu są Wielkanocnymi Kicajami :) Śliczne ozdoby, warto było się pomęczyć z plastikową kanwą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje kicajce! Urocze ozdoby z nich powstały!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyszły jako ozdoby na patyczkach
    miło widzieć wzorek Moniki opracowany w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka