Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

765. Pamiątka komunijna dla Mikołaja

Kolejna pamiątka komunijna powędrowała w świat. 
razem wzór z Kramu z robótkami. Już go kiedyś robiłam i nie ukrywam to jeden z moich ulubionych wzorów rodzimych projektantów. 
Tym razem kanwa 16 ct i mulina Ariadna. 
Trochę pozmieniałam konturowanie, bo nadal kontury w środku krzyżyka to nie moja bajka. 






Ps. Przypominam o zapisach na owocową wymiankę. Może jeszcze ktoś się skusi. 

9 komentarzy :

  1. Robiłam ten wzór dwa razy w tym roku. W pierwszym, na lnie, starałam się kontury zrobić tak, jak w schemacie (masakra). Drugi haftowałam na aidzie i już trochę pozmieniałam... I moje hafty też były na 14 maja :) Wybrałaś bardzo ładną czcionkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft, będzie niezapomnianą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:) też ją kiedyś poczyniłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka