Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

821. Peonie - finał

Udało mi się wyrobić przed założonym sobie terminem, ponieważ chciałam skończyć ten obraz do 15 sierpnia. 
I jest. Wczoraj postawiłam ostatnie krzyżyki. 
Potem pranie i prasowanie. Nie ukrywam trochę z duszą na ramieniu, jak będzie zachowywać się ta podmalowana kanwa w zetknięciu z wodą. 
Na szczęście - tak jak wyczytałam w instrukcji - nic się nie  wydarzyło. 
Na razie prezentuję go w wirtualnej ramce. 
Oto moje peonie - zestaw, który w ubiegłym roku sprezentowały mi na imieniny moje kochane Wiedźmy. 
Sama bym pewnie go nie kupiła, ponieważ cena trochę odstraszała, ale z drugiej strony jakby policzyć mulinę i kanwę to pewnie na jedno by wyszło. 





 

20 komentarzy :

  1. Wspaniały! To podmalowane tło robi ogromną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz jest piękny! Cały wygląda jak malowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe:) gratuluję Kasiu ukończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe dzieło igłą i nitką malowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz wart każdego postawionego krzyżyka:)))jest po prostu cudny:))))i nawet bardzo mu pasuje ta wirtualna ramka,więc pomyśl czy takiej nie dodać w realu:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i zachwycający - gratuluję ukończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ukończenia! przepięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny obraz i wyszedł wspaniale:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te peonie! Fajny jest efekt z podmalowaną kanwą! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają. Podmalowane tło daje świetny efekt 3D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wygląda z pomalowanym tłem, następny ufok wykreślony z listy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo, gratuluje pięknej pracy- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka