Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

823. Madonna z Dzieciątkiem odsłona 1

Na wstępie bardzo dziękuję za komentarze pod peoniami i różami. 
Nie spodziewałam się takiego zainteresowania tymi obrazami - post z peoniami ma ponad 400 wyświetleń, co jest dla mnie wielkim osiągnięciem. 
Tak, jak pisałam wczoraj, zaczęłam nowy projekt. 
Przecież nie samymi UFOKami człowiek żyje. 
 Niestety nikt nie zgadł, jaki to projekt, a szykowałam drobny upominek...
Tym projektem jest jeden z tegorocznych planów hafciarskich - Madonna z Dzieciątkiem, obraz, który pojawił się w ubiegłym roku w wydawanym przez Kokardkę Hafcie gobelinowym i skradł moje serce, bo dawno w polskich gazetkach nie widziałam takiego fajnego obrazu. 
Muliny i kanwę uszykowałam już dawno, ale powiedziałam sobie, że choć kilka UFOK-ów muszę wysadzić w kosmos zanim go zacznę. A ponieważ wakacyjny plan UFOK-owy w sumie zrealizowałam to mogę z czystym sumieniem zabrać się za coś nowego. 
Gotowy obraz będzie rozmiarowo taki sam jak portret Jana Pawła II - 200 na 160 krzyżyków. 
Podejrzewam, że gdybym tylko na nim się skupiła to do końca wakacji być może udało by mi się zrobić prawie całość. Jednak tak nie będzie, bo w międzyczasie chcę wyszyć trochę haftów na celinkowe poduszki - kilka nota bene mam rozgrzebanych i powoli je kończę. Niektóre już skończyłam i czekają tylko na pranie, prasowanie i pokaz. 
Mam cichą nadzieję po wakacjach wysłać do Celiny kilka jak nie kilkanaście aplikacji.
Ale o celinkach przy innej okazji.

Nowy obraz zaczęłam wyszywać w piątek wieczorem i przysiadłam do niego w sobotę i niedzielę. Zrobiłam 6000 krzyżyków.
Super się go wyszywa, przynajmniej na razie, kiedy jest mało zmian kolorów.
Oto efekty weekendowego dłubania:




15 komentarzy :

  1. Piękny haft będzie. Kasiu, nie dziw się, że peonie i róże wzbudziły takie zainteresowanie. Są piękne - nie ma się co dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz cudny wyszywasz i jak dla mnie to jeden z piękniejszych:-)
    Pozdrawiam i miłego wyszywania Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny obraz będzie! I jak zwykle tempo błyskawiczne. Trzymam kciuki za szybkie postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się piękny obraz :) Masz rację, jak na polską prasę hafciarską to perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jeden z piękniejszych wzorów:)))ja nie haftuję świętych bo właśnie wszystkie mi się wydają jakieś kiczowate,a tu potrzeba szacunku:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrom pracy przed Tobą. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłaś jak burza :D powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, będzie cudo i takim tempem powstanie raz dwa! podziwiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny haft wybrałaś, jest naprawdę piękny! A Twoje tempo mnie zaskakuje - szaleństwo! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam i szczerze zadzdroszę tempa pracy :) Masz chyba jakieś magiczne moce albo turbo doładowanie w tych zdolnych rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kiedy zaczęłam wyszywać tą samą metodą tak mi się to spodobało.Jest trochę problemów gdy jest wiele kolorów w jednym szeregu,ale patrzysz na powstający obraz jakby jakaś zasłona z niego opadała.Będę obserwować dalsze poczynania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka