Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

825. Madonna z Dzieciątkiem odsłona 2

Tak, jak pisałam przy pierwszym poście na temat tego obrazu to właśnie on jest teraz u mnie numerem jeden. 
A co za tym idzie poświęcam mu najwięcej czasu. 
Wczoraj skończyłam kolejny zaplanowany fragment - ponownie 6000 krzyżyków. 


 

11 komentarzy :

  1. Kocham takie sakralne hafty....ten zapowiada się cudownie....a i tempo widzę niesamowite...
    Gorąco kibicuję...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz jak burza! A haft piękny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tempo świetne. Już nie mogę doczekać się kolejnych efektów pracy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany... masz dziesięć rąk, czy jak? Zawrotne tempo! A haft piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się duże prace. Będę kibicować a tym samym czekać na postępy.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, piękny haft wybrałaś! A tempo jest naprawdę godne podziwu! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka