Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

850. Cudowna róża - test dla Coricamo finał

W końcu mogę pokazać ukończoną różę z zestawu Coricamo. Jak napisała jedna z moich wiernych komentatorek pora na magię - magię konturów. I rzeczywiście kontury w tym wzorze to podstawa. Sprawiły, że to co jeszcze przed chwilą było tylko plamą nic nie przypominającą teraz stało się wyraźnym kwiatem.
Podsumowując testowanie muszę stwierdzić, że wybierając samodzielnie materiały na pewno nie zdecydowałabym się na wyszywanie trzema nitkami, aczkolwiek dołączona do zestawu mulina Madeira jest jakby ciut cieńsza niż Ariadna czy DMC i użyte trzy nitki wcale nie sprawiają, że bardzo czuć grubość. Normalnie przy trzech nitkach jest to zauważalne. Pewnie zmieniłabym kanwę na 16 ct i wyszywała dwiema nitkami. Podobnie kontury - tutaj autor wzoru zaleca dwie nitki - i tak robiłam, ale sama zdecydowałabym się na jedną.
Kanwa przyjemna, aczkolwiek dla mnie - osoby nie wyszywającej na tamborku zdecydowanie za wiotka. 
Wzór fajnie opracowany, choć przy robieniu konturów lekko się wkurzałam brakiem tzw. zakładek przy łączeniu stron. Osoby wyszywające wzory wielostronicowe wiedzą o czym mowa - o przeniesieniu na kolejną stronę małego fragmentu poprzedniej. Zdecydowanie ułatwiłoby to mi robienie konturów. Kontury fajne, bo chyba tylko w dwóch miejscach musiałam prowadzić je w środku krzyżyka.
Podsumowując - wzór fajny, praca nad nim była przyjemnością. Dziękuję Coricamo za możliwość przetestowania zestawu. 
Dobra koniec gadania - oto efekt końcowy róży.




 

31 komentarzy :

  1. Piękna róża :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie cudowna :) Wygląda zjawiskowo i przepięknie ją wykonałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna. Wpadła mi w oko jak tylko zobaczyłam ją na profilu Coricamo. Koniecznie muszę ją wyhaftować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta róża. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! Chyba jednak skuszę się na ten wzorek, ale też chyba wybiorę inne materiały :) Kiedyś trzy nitki mi nie przeszkadzały, teraz już odzwyczaiłam się od takiej ilości muliny i ciężko mi się z nimi pracuje. W miechunkach mam niestety trzy nitki i wściekam się za każdym razem, kiedy muszę nimi pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róża po zrobieniu konturów nabrała wyrazistości! Przepiękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna róża i fajna rzetelna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny efekt koncowy, wspaniale wykonanie:) sama chetnie bym taka wyhaftowala:) Podzrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko, wykonałaś kawał dobrej roboty! Róża jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście różyczka teraz nabrała wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eeee... teraz to już zupełnie co innego. w poprzedniej odsłonie miałam wątpliwości co do zielonych kolorów, a konkretnie do dość dużych różnic w odcieniach zieleni, ale teraz widzę, że tak waśnie musiało być. Super wyszło, piękna róża!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i to jest róża! Piękna praca powstała z tych plamek :) Wzór jest bardzo niecodzienny ale naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy ten wzór. Z kolorowych plam niewiele było widać, a tu proszę - piękna róża.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna róża, kontury nadały jej charakteru. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyszła i rzeczywiście magia konturów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam się bez bicia, że się bardzo mocno zastanawiałam jaka róża wyjdzie z tych mazajków, które ostatnio pokazałaś... I jestem pod wrażeniem. Świetna jest ta róża!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała! Wygląda jak namalowana :) Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentuj się pięknie :) delikatnie a zarazem wyraziście. Jednak kontury robią bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny efekt wyszedł z tych kleksów i kreseczek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na wzorze nie wygląda tak ciekawie. Gratulacje dla wyobraźni projektantki i Twojej. Bo gdybyś nie umiała przejrzeć tego efektu, to byś chyba się nie brała za haft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka