Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

851. Sal "ROSETTA" - odsłona 4

Na początku chciałabym bardzo serdecznie podziękować za wszystkie komentarze pod postem z różą. Nawet nie wiecie, jak takie - choć niewielkie - słowo uskrzydla. 
Ostatnio na wyszywanie mam mega mało czasu a do tego od kilku dni walczę z przeziębieniem, tym niemniej starałam się coś podłubać. A ponieważ potrzebowałam czegoś co szybko przybywa i przy czym nie muszę ciągle zmieniać nici, zabrałam się za ROSETTĘ. I dziś mam skończoną całą ramkę. Pora na wypełnianie środka. Zdjęcie jak zwykle wieczorne... 




 

10 komentarzy :

  1. Ładnie ładnie :) Życzę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj , u mnie nawet nie rozpoczęte . Cały czas jednak w planach. Ramka zrobiona to po malutku i rozetki będą ją wypełniać .
    Zdrowiej szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz pójdzie z górki, jak ramka skończona :)
    Dużo zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Wypełnienie pójdzie migiem i kolejny ufok będzie w kosmosie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to już tylko wypatrywać końca :)
    szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramka gotowa to teraz będzie już z górki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka