Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

870. Madonna z Dzieciątkiem odsłona 6

Z racji Święta Edukacji Narodowej mam przedłużony weekend - moja szkoła wczoraj nie pracowała. A co za tym idzie zyskałam prawie półtorej dnia więcej wolnego, który to czas oczywiście spędziłam na krzyżykach. I dzięki temu mogę pokazać kolejny fragment Madonny z Dzieciątkiem. Już coraz bliżej końca, ale raczej do końca października nie będzie finiszu, ponieważ mam inne zobowiązania..
Na tu i teraz obraz prezentuje się następująco: 




 

14 komentarzy :

  1. wspaniałe! a tempa tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną masz szkołę... :) U mnie wczoraj oczywiście lekcje wszystkie planowo, czyli do 15:05, ja na szczęście "tylko" do 14:20 :) W poniedziałek mamy kawę i ciasto od Rady Rodziców, na które musimy czekać do skończonych zajęć, czyli do 15:05 :) Taki bonus, z okazji Dnia Edukacji mamy kolejny poniedziałek zajęty do późnego popołudnia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft pięknieje z każdym krzyżykiem. Gratuluję Ci wyboru wzoru. Będzie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jesienna turboigła Cię dopadła :) Pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie piękne, bo nie mogło by być inaczej! trzymam kciuki za więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie dużo zostało, a haft jest imponujący :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka