Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

874. Sal "ROSETTA" - odsłona 6

Październik prawie się kończy... sama nie wiem, jak czas przelatuje mi przez palce... Nawał obowiązków zawodowych sprawia, że na krzyżyki wręcz wykradam wolne chwile.. UFOKi spoglądają na mnie i tęsknią a ja sama nie wiem, w co ręce włożyć... Do tego dochodzą inne hafty, no i trzeba się w końcu zabrać za hafty na kartki świąteczne...
Wczoraj udało mi się skończyć kolejne dwie rosetki z salu z rosettą.  






PS. Szykujemy niespodziankę z Igiełką, więc zaglądajcie, bo kto pierwszy ten lepszy...

17 komentarzy :

  1. Przepiękne! Oj tak, nim się obejrzymy a będą Święta. Podziwiam jak Ty jeszcze znajdujesz wolne chwile =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta praca i zastanawiam się czy nie wyhaftować czegoś podobnego na ozdobne poduszki do pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te "koronkowe" rozetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Jak ja mam mało czasu to wyszywanie sprawia mi jeszcze większą radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!Trzymam kciuki za finisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) a ja mam pytanie - co to są te ufoki? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor haftu i super wzór :) będzie na prawdę piękny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sampler bardzo mi się podoba i gdyby nie to, że strasznie mnie nudzi wyszywanie monochromatycznych wzorów, to również bym się na niego porwała. A z czasem i wykradaniem chwil na swoje hobby mam ten sam problem i to już od bardzo dawna, więc doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozetki wyglądają przepięknie:) ale muszą być bardzo czasochłonnym zadaniem, wyglądają na skomplikowane wzorki. Tym bardzie podziwiam cierpliwość i dokładność:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka