Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

899. Kartka w błękicie

Przekopując archiwum zdjęć moich prac natrafiłam na kartkę w błękicie, której jeszcze nie pokazywałam. 
Powędrowała z życzeniami imieninowymi do bardzo bliskiej mi osoby. 



 

16 komentarzy :

  1. Bardzo ładna, delikatna karteczka ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i cudne :) Oczywiście nie tylko dlatego, że niebieskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka delikatna i subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:) Fajną, delikatną serię znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna, subtelna, bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromna i elegancka - takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, delikatna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka