Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

901. Sal ROSETTA - finał

Miałam w tym tygodniu wyszywać hafty na kartki świąteczne, ale rosetta mnie wciągnęła. 
I to tak, że wczoraj wieczorem postawiłam ostatni krzyżyk. 
Tak więc mogę się pochwalić kolejnym UFOK-iem wysadzonym w kosmos. 
Ufff...  nawet nie wiecie jaka to ulga skończyć coś, co było jednym wielkim wyrzutem sumienia, bo przecież sal rozpoczął się w 2014 roku, czyli trzy lata temu. Tak długo ten haft czekał na skończenie. 
Wyszywałam dwiema nitkami muliny Ariadna na kanwie 18 ct. Dziś być może wybrałabym inny kolor ale ta zieleń nawet mi się podoba. 
Teraz powędruje do mojej mamy, która obiecała uszyć poduszkę. 
Jak będzie gotowa to ją pokażę. 









 

15 komentarzy :

  1. Prezentuje się wspaniale :) i to zawsze ulga skończyć kolejny zalegający w szafie projekt :) sama strasznie nie lubię nieskończonych prac :) a kilka zalegających czeka jeszcze na swój czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne tempo :) Poduszka będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielono u ciebie dzisiaj:) Gratuluję skończonego UFO:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Ogromne gratulacje, że udało Ci się skończyć haft i to taki rewelacyjny! Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia kolejnego UFO-ka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sie prezentuje ;) Gratuluje ukończenia UFO-ka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zazieleniło i jeszcze satysfakcja z ukończonej pracy.Podziwiam wytrwałość i determinację. Będzie cudna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:) Ślicznie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!! Czy całość zrobione jest jednym kolorem?? Bo wygląda, jakby niektóre były innym odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo Ty:))mam w planie wyszyć coś podobnego bo bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale! gratuluję ukończenia UFO-ka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Kasiu!!! Przepięknie wygląda ten hafcik w tych zieleniach i poduszka też będzie zachwycać:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doczekałam się! Wspaniały jest ten haft i niezwykle ciekawi mnie, jak będzie prezentował się na poduszce :) Gratuluję wysadzenia kolejnego UFOKa w kosmos! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka