Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

942. Seaside Sentinel - reaktywacja

Ten haft to mój największy wyrzut sumienia. 
Decyzję o wyszywaniu kolosa wg wzoru firmy HAED podjęłam w 2014 roku. 
Wtedy zaczęłam wyszywanie na kanwie 16 ct dwiema nitkami muliny PND, czyli chińskiego odpowiednika DMC. Szybko pożałowałam tej decyzji, ponieważ krzyżyki wyszywane podwójną nitką muliny, która jest bardziej puchata wcale mi się nie podobają. 

Postanowiłam więc rozpocząć od nowa na kanwie 18 ct, która dla muliny PND jest idealna. Postanowiłam i... tyle, bo biedak przeleżał swoje. Teraz jednak stwierdziłam, że dalej tak być nie może i jeszcze w sylwestra się za niego zabrałam. Poświeciłam mu dwa weekendy, ponieważ w ciągu tygodnia zajmuję się mniejszymi haftami, żeby nie wyjmować całego majdanu - haft ma swoją teczkę z wzorem, oddzielne pudełko z mulinami a praca z takim dużym kawałkiem kanwy też wymaga organizacji - tradycyjnie miętoszę w ręku.
Właśnie skończyłam pierwszą z 36 stron.
Całość będzie miała 253 350 krzyżyków. Na razie wyhaftowałam trochę ponad 7800 krzyżyków. Mam nadzieję, że styczniu uda mi się zrobić kolejną stronę aczkolwiek niezbyt się na to nastawiam, ponieważ czekają jeszcze prace na zabawy. 

W tej chwili mam tyle:


I zdjęcie całej kanwy - dla zobrazowania szaleństwa, na które się porwałam.. 


18 komentarzy :

  1. Ależ będzie cudo; ) już zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie szalenstwa! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. I o jedną stronę mniej:-) Powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być szaleństwo z wyszywaniem, skoro taki tytuł bloga ;)

    Kibicuję mocno - zwłaszcza że nie wyszywasz z parkowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię takie szaleństwa :) A Ty masz w rączkach turboigiełkę, więc na pewno dasz radę :) Będę kibicować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogrom pracy przed Tobą, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam mocno kciuki! Dużo pracy, ale będzie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu będzie piękny :) Kibicuję z całych sił, żeby rósł w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, też wyszywałam takiego kolosa, który miał 36 kartek wzoru, możesz zobaczyć na moim blogu. Jeśli pozwolisz, to dam Ci radę - nie wyszywaj tak dokładnie prostokątów z kartki wzoru, tylko "wyjeżdżaj" trochę poza, najlepiej żeby te brzegi były nieregularne. Unikniesz tworzenia się takiej "krechy" w miejscu, gdzie kończy się prostokąt. W gotowym hafcie widać taką siatkę... nie wiem, jak to lepiej wytłumaczyć. Ja się zorientowałam po wyszyciu dopiero dwóch czy trzech kartek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie!!! Brawo Ty!!! Będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obraz podoba mi się ogromnie! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki:). Dasz radę:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle ci przybyło, takim tempem to go skończysz jeszcze w tym roku :). Obraz duży , ale cudowny .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki Kasiu! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. super robi wrażenie ;) Trzymam kciuki za szybkie skończenie ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia. Wiem jakie szaleństwo bo też kupiłam ten schemat. Podziwiam za haftowanie bez tamborka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak znam życie i tak skończysz w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka