Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

948. Kwiatowy rok - podsumowanie

Pora w końcu podsumować moją całoroczną zabawę z kwiatami. 
Mam nadzieję, że uczestniczki wybaczą opóźnienie, ale zakodowałam sobie, że kolaże do 15 stycznia i gapa czekałam nie wiem na co...
Mała statystyka - do zabawy zgłosiły się 22 osoby. 
Do końca dotrwało... 9 - tyle bowiem osób podlinkowało grudniowego kwiatka.

Moje prace prezentują się tak:



Podsumowanie otrzymałam od 8 osób. Do losowania postanowiłam dołączyć Cytrulinę, która co prawda złamała jeden punkt zabawy (zgłosiła pracę jednocześnie do innej), ale wytrwała do końca i przygotowała 12 prac.
Tak więc w losowaniu nagrody brały udział (kolejność przypadkowa) - klikając w nick uczestniczki przeniesiecie się na jej bloga, gdzie wszystkie prace można podziwiać w całej okazałości

1. Hanulek  


 


5. Jagna  

6. Mariola  

7.Gosia K  

 
9.Cytrulina  

Dziękuję wszystkim za wytrwałość. Aż mi żal, że mogę obdarować tylko jedną osobę, ale niestety mój portfel nie uciągnąłby tylu wysyłek bo z upominkami nie byłoby problemu..
Tak więc zdałam się na generator liczby, który pokazał:



Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w sprawie nagrody.

14 komentarzy :

  1. Gratulacje dla Sylwii i pozostałych uczestniczek, które dotrwały do końca :)
    Super zobaczyć piękne kwiatowe prace wszystkie w jednym miejscu :)

    Dziękuję Kasiu za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała niespodzianka:):) Gratuluję wszystkim ukończenia zabawy:) Powstało mnóstwo przepięknych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace powstały! Gratulacje dla wszystkich uczestniczek i wielkie podziękowania dla Organizatorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace powstały! Fajnie było Was dopingować i podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ile cudnych prac :). Każda inna. Dobrze że los decydował, bo trudno byłoby się zdecydować. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Sylwii:))fajnie się z Wami bawiło:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim dzięki za fajna zabawę :) pierwszy raz brałam udział w takim wyzwaniu i ogromnie mi się spodobało :)
    Dzięki tej zabawie powstało wiele pięknych prac :)
    No i gratulacje dla szczęśliwej zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Sylwii :) Kasiu dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuliję wszystkim uczestniczkom a przede wszystkim Sylwii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Piękne prace dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny postarały się. Piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace powstały dzięki zabawie. Miło było oglądać :) Gratulacje dla Sylwii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Sylwii :) Piękne prace powstały przez ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe prace! gratulacje dla Sylwii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka