Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

953. Coffe break, czyli kawowy sal z Rudą Mamą - odsłona 3

Rzutem na taśmę, bo dziś mija termin linkowania u Rudej Mamy.
 Udało się i na mojej kanwie zagościła trzecia kawka. 
Tak więc jestem na bieżąco... 
Uff choć w jednej zabawie nie mam tyłów...




 

13 komentarzy :

  1. super wiedziałam że Ci się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kawka i widzę że mamy Kasiu te same wyszyte kawki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! Ślicznie razem wyglądają, czekam na kolejne osłony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zapowiada się ten sal jako całość. Patrząc na kolejne odsłony coraz bardziej lubię kawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te kawy. I herbatki w komplecie. Chciałabym kolejnych pomysłów w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana..Ty masz tyły gdziekolwiek???Super kawusia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังสารคดี

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka