Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

979. Herbatka

Jakiś czas temu kupiłam wzor jagodowej (choć dla mnie bardziej owocowej) herbatki u Alexandry Zamoriny. Haft ten był jednym z tegorocznych planów.
Na święta dostałam do niego muliny - projekt jest na DMC a z racji łączonych kolorów odpadało wyszywanie chińską DMC, która dla mnie nadaje się tylko na wyszywanie jedną nitką. 
 Ponieważ nosiło mnie niezmiernie w ostatnich dniach a kolos strasznie nużył (mam wielką plamę jednego koloru) zabrałam się za wyszywanie. 
Trochę mi zeszło, mimo że wzór nie jest duży. 
Wszystko przez łączone kolory i kontury.  Ale ostateczny efekt jest niesamowity - jeszcze nie widziałam tak ładnego cieniowania w hafcie. Teraz przyjdzie mi poszukiwanie odpowiedniej ramki, bo taki obrazek zasługuje na coś ekstra. 
 





 

25 komentarzy :

  1. Coraz bardziej podobają mi się wzory rosyjskich projektantek - właśnie dzięki temu cieniowaniu.
    Wierzę, że łączone kolory i szczegółowe backstitche mogą dać w kość - ale widać po Twojej herbatce, że warto było :) Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam prace Zamoriny i Sichkar. Sa cudne. Ja haftuje cup of coffee- jutro publikuje pierwszy post. Tez mam pelno laczonych kolorow. Ich wzory sa jak namalowane. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haft! Super wzór i super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór, dopracowany w szczegółach. Świetne są te rosyjskie hafty, niestety kupno takich przerasta moje możliwości... nie chodzi o cenę, ale o sposób dokonania takiego zakupu... ja po rosyjsku ani słówka, nie mam pojęcia, w jak zamówić i zapłacić :) Pozostaje podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft, aż mam ochotę na taką herbatkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej mi przypomina kompot z suszu niż herbatkę ;) Śliczny wzorek, masz rację, że zasługuje na ekstra oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wzór:)))i wykonanie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik. Te owocki są cudne a i sama filiżanka super się prezentuje. Czy trudno Ci się wyszywało ten wzór? Już nie mogę doczekać się Twojego włoskiego haftu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło naprawdę super, jak pomyślę przy okazji, ile tu było roboty.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne cieniowanie, śliczny wzór a efekt rewelacyjny.Takiej pracy odpowiednia oprawa się należy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyszedł, a cieniowanie mistrzowskie, kolory tak pięknie i gładko przechodzą jeden w drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór piękny i wykonanie również :) Niedawno też poznałam wzory rosyjskich projektantek i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny hafcik. Też jestem fanką rosyjskich projektantek. Cała seria herbatkowa jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyszedł, a cieniowanie mistrzowskie, kolory tak pięknie i gładko przechodzą jeden w drugi :)

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wzorki tych siostr :) ładnie Ci wyszło. Hafciki wymagające mimo że nie są kolosami ale za to efekt powala :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka