Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

980. Sal wielkanocny odsłona 4

W tak zwanym międzyczasie powstał kolejny haft z salu wielkanocnego. 
Przyznać muszę, że ten obrazek z koszyczkiem jakoś lepiej mi się wyszywało. 
Zostały jeszcze dwa.. kiedy zrobię.. nie wiem bo ferie się kończą i pora wracać do rzeczywistości...



Ps. Uczestniczki zabawy - dajcie linki do kolejnych prac. Chętnie pooglądam...
 
 

15 komentarzy :

  1. Super są te obrazki😃 mi został jeszcze jeden do "okreskowania" 😃 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kaczuszka czy, może faktycznie, kaczorek, jest genialna/y! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam się czym chwalić:)dopiero jeden i wena przymarzła gdzieś w drodze do mnie:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaje swój link: https://dolinateczy25.blogspot.com/2018/02/sal-wielkanocny-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie maleństwo, a tak dużo kolorów i kreseczek. Efekt końcowy super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobisz, zrobisz, bo jak lubisz, to i czas znajdziesz. Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaję swój link https://kgosia.blogspot.com/2018/02/sal-wielkanocny.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kaczuszka czy, może faktycznie, kaczorek, jest genialna/y! :D

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  9. https://domowezaciszejagny.blogspot.com/2018/03/sal-wielkanocny-cz-1.html?m=1 mi wreszcie udało się zacząć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka