Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1004. Dookoła świata odsłona 3

No i pora na pokazanie haftów z naszej podróży do Stanów Zjednoczonych. 
Nie ukrywam długo zastanawiałam się, jaki wybrać wzór i ostatecznie postawiłam na kolorową panoramę Nowego Jorku. 
W ferworze przygotowań do świąt i innych zajęć obawiałam się, że mnie dam rady w terminie, ale na szczęście wczoraj wieczorem postawiłam ostatni krzyżyk. Dziś na szybko prasowanie i jest...
Ciekawe, jakie hafty przygotowały uczestniczki zabawy.





Ps. Uzupełniłam lutową galerię - w ferworze zajęć zapomniałam. Teraz można pooglądać wszystkie prace tutaj

Galeria prac marcowych
1. Katarzyna Pałasz

2.Asia  

3.Mariola
 
4.Lucyna
 
5.Eda  

6. bozenas
 



7.Cytrulina
 

8.tojatenia
 
9.Elżbieta K.
 
10.Hanulek  

11.Ivona  

12.Czarna dama  

13.Katarzyna G  

14.kgosia  

15.Maria S
  
16.Sylwia Murzynowska
 
17.Atramk


7 komentarzy :

  1. świetny haft, oddaje klimat NY
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie rzutem na taśmę, ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super panorama bardzo fajne te kolory ;) niestety nie zdążyłam podlinkować swojego ;(
    https://kreatywne-chwile.blogspot.com/2018/03/dookoa-swiata-3-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny haft, bardzo kolorowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka