Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

995. Wymianka wiosenna

Podobno mamy już wiosnę. Niestety za oknami tego nie widać – w niektórych regionach Polski jeszcze śnieg. Tym niemniej ja zapraszam na wymiankę wiosenną.




Zasady podobne do dotychczasowych moich wymianek

1. Zapisy pod tym postem do 15 kwietnia. Ostateczny wpis na listę nastąpi po otrzymaniu przeze mnie na email: caath79@gmail.com wiadomości z adresem korespondencyjnym oraz ewentualnym zastrzeżeniem wysyłki na terenie Polski (jeśli takiej informacji nie będzie uznam, że wysyłać możecie na cały świat). Proszę też o podanie bloga, bo osoby, które będą przygotowywać upominki pewnie będą chciały zobaczyć, czym się zajmujecie.
2.  Dwa - trzy dni po zamknięciu zapisów uczestniczkom w emailach podam osobę, do której wysyłamy upominek.
3. Upominki wysyłamy tak, by doleciały do 15 maja. Tego dnia chwalimy się na blogach tym, co otrzymaliśmy.
4. Tradycyjnie  zdjęcie upominku plus numer wysyłki (też może być zdjęcie nadania) wysyłamy do mnie na email. (numer wysyłki po to, abym mogła ewentualnie podać osobie oczekującej i sama śledzić co się dzieje z przesyłką – unikniemy wtedy niemiłych niespodzianek, że ktoś czeka i nie wiadomo co się z przesyłką dzieje)
5. Po otrzymaniu upominku informujemy mnie jako organizatorkę  o tym fakcie, bym mogła sobie to odnotować na mojej liście.

6.       I najważniejsze co wysyłamy
Po pierwsze: własnoręcznie zrobiony upominek z motywem wiosny - pełna dowolność co to będzie: zakładka, breloczek, zawieszka itp…
Po drugie: karteczkę z wiosennym akcentem– oczywiście własnoręcznie przygotowaną
Po trzecie: coś przydasiowego.
Po czwarte - coś dla ciała - kawka, herbatka plus coś słodkiego

Jako organizatorka zastrzegam sobie prawo odmowy udziału w zabawie osobom, których nie będę mogła zidentyfikować w sieci – na przykład których profil na bloggerze jest pusty i nie wiadomo czym się zajmują i czy w ogóle należą do grona rękodzielników.
Zabawa dojdzie do skutki, jeśli będzie minimum 10 osób chętnych.

Wiosnę w wymiance zaklinać będą:
1. Katarzyna
2.  Mariola
3. Hanulek
4. magdus208
5.Atramk
6. Dorota
7. Akrimeks
8. Bożena G
9. menia
10.Sylwia Murzynowska
11. Katarzyna G
12. Cinka26
13. Czarna Dama
14. Malgorzata Zoltek
15. Justiti
16. szczęśliwy zakątek
17.Mafalda & Mouse
18. Ewa Gawlik
19. moteczek
20. Maria S
21. Julia Gwózdź
22. Ivona Olszewska  
23. Kamila J 
24. Alina 
25. Lucyna

 

 

49 komentarzy :

  1. Z chęcią się zapiszę :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem!
    Bardzo fajny temat wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem i ja chętnie się zapisuję na wymiankę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też oczywiście zabraknąć nie może :D Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy do wymianki, może się skuszę... :) Muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. warunki spełnione - zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz mam nadzieję, że już o niczym nie zapomnę i uda mi się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak się własnie zastanawiałam, że przydałaby się jakaś wiosenna wymianka a tu proszę :) Oczywiście się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba się skuszę.Lecę wysłać maila :).Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja sie zapisuję na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli można to chętnie dopiszę się do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie dopiszę się do wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w kolejnej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  14. W zimowej wymiance brałam udział, do wiosennej również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat wdzięczny, z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie, oczywiście jeżeli się zakwalifikuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. ... i jeszcze adres mojego bloga na blox-ie: http://moteczek.blox.pl/html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajrzałam tu od Lidzi-czarnej damy. Doczytałam, że nie muszą być prace w wymiance "wykrzyżykowane", więc chętnie zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzutem na taśmę chciałabym się zapisać na wymiankę. Zaraz napiszę maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka