Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1009. UFOK-owy rok podsumowanie marca

Marzec przeciekł mi przez palce. Niewiele zadziało się w kwestii UFOK-ów. 
Obawiam się, że kwiecień z racji sporej liczby kartek komunijnych do zrobienia będzie jeszcze słabszy. 

W minionym miesiącu skończyłam kolejną stronę mojego kolosa



i podłubałam trochę w drzewku z magnoliami 


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy.
 

6 komentarzy :

  1. Moje ufoki będą czekać do wakacji 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie coś się pojawia :) . Moje ufo-ki zostaną jak na razie ufo-kami :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż parę xxx powstało. U mnie też nie było szału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasu nie działa żabka oto link do mojego podsumowania. https://gosiazoltek.blogspot.ie/2018/04/mini-zajaczki-i-sal-ufokowy-3.htm

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie sporo zrobiłaś :).

    A ja mam jeden UFOK już za sobą :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka