Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1044. Wiosenna wymanka - mial być pokaz, ale go nie ma...

Dziś 15 maja, a co za tym idzie pora pokazywania paczuszek w mojej wymiance wiosennej. 
Miał być pokaz, ale nie mam co pokazać...
Niestety nie doleciała do mnie paczuszka... 
Cóż mogę więcej napisać.... Niech ten pusty stół będzie ilustracją mojego dzisiejszego nastroju...
Jasno określiłam termin, do którego mają dojść upominki. Przypomniałam o tym fakcie w emeilach z adresami... 
Ale jak to zwykle bywa organizatorka swoje a uczestniczki swoje... A to ktoś daty pomylił a to komuś się zapomniało, że to już...  
Mnie dziś jest przykro podobnie jak wielu uczestniczkom zabawy...



15 komentarzy :

  1. oj, niefajnie i przykro :(
    ja wiedziałam, że tym razem nie dam rady, więc nie zgłosiłam się do wymianki, żeby nikogo nie zawieść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizatorce zabawy nie wysłać paczki na czas??? Nie w porządku.
    Ściskam wirtualnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie dostałam paczki, ale dostałam maila, że może do końca tygodnia dojdzie... no cóż - nie wszyscy są słowni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie paczka dotarła dopiero dzisiaj. W najbliższych dniach pokażę co otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutne, przytulam wirtualnie.:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykre to bardzo. Oby przesyłka doszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj brak słów, korciło mnie bardzo zapisać się, ale wiedziałam, że mogę się nie wyrobić z prezentami i paczuszka wypadłaby blado, więc tego nie zrobiłam. Fakt smutno mi potem było, ale ta sytuacja jest bardzo przykra. Śle słowa pocieszające i dziękujące za poprzednie zabawy. Oby przyszłe nastąpiły i nie miały takich zdarzeń. A mam nadzieję, że dojdzie do ciebie ta paczuszka i zadośćuczyni obecny stan.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze tak sie zlozylo, mam nadzieje ze twoj prezent niedlugie sie pokaze. Ja dziekuje za nastepna wspaniala zabawe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej :( No smutno okropnie...Mam nadzieję, że paczuszka jeszcze na dniach trafi do Ciebie... Są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze, no ale mimo wszystko wypadałoby choć napisać, że z jakiegoś powodu się nie zdąży z wysyłką...
    Kasiu pięknie dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieciekawie. Aż czasami odechciewa się zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi Kasiu, że zabawa niezbyt udana i nie otrzymałaś swojego prezentu. Następnym razem może watro pomyśleć nad eliminacją takich osób, które się nie wywiązują z terminów. Ja się nie zgłaszałam, bo wiedziałam, że nie dam rady. Poza tym właśnie takie sytuacje zniechęciły mnie do brania udziału w takich wymiankach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przykra sprawa. ja też jak na przesyłkę zagraniczną wysłałam trochę zbyt późno. Ale miałam farta i przesyłka doszła na czas:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka