Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1046. Testowanie dla Igiełki - kartki z kwiatkami

Pisałam przy okazji sowy, że Monika przygotowała całkiem pokaźną kolekcję wzorów do testowania. 
Oprócz sowy załapałam się jeszcze na kolorowe kwiatki i zrobiłam z nich kartki. 
Kiedy już wyhaftowałam to przestały mi się podobać kolory, które nota bene sama dobrałam i miałam wielkie obawy co z tego wyjdzie. 
Chyba jestem zbytnio krytyczna wobec własnej pracy. 
Dlatego też strasznie mierzi mnie wszelkie badziewie hafciarskie, którego pełno na fb.... 
Ale udało się i kartki wyglądają całkiem przyzwoicie. 













 

12 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie wyszły. najbardziej podoba mis się czerwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie wyglądają przyzwoicie:))
    Mnie się bardzo podobają, są świetnie skomponowane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiatki i karteczki. Zalecam włączenie moderacji komentarzy bo znów jest masa spamu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatowe kartki ucieszą niejedną przyszłą właścicielkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu testowane jak zwykle wyszło Ci świetnie i karteczki wygladają przepięknie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki stworzyłaś Kasiu - piękna oprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, nie ma się czego doczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci wyszły kolory, mi się wszystkie kartki podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka