Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1053. Licznikowa nagroda dla Sywlii

Wieki temu licznik z liczbą 350000 wyświetleń upolowała Sylwia. 
Nagroda już do niej doleciała a ja jakoś nie miałam okazji jej pokazać. 
Teraz to czynię.Wykonałam dla Sylwii magnesik - muffinkę oraz kartkę w jedynym słusznym kolorze. 
Do paczuszki dołożyłam skrapki, bazy do kartek i inne przydasie. 
Wiem, że adresatka zadowolona, co jest dla mnie największą nagrodą. 





6 komentarzy :

  1. Piękne prezenty :). Kasiu ja mam pytanie czy skrapki robisz sama czy gdzieś kupujesz. A jeśli kupujesz czy mogłabyś polecić miejsce. Twoje kartki są zawsze tak ładnie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny magnesik, taki fikuśny

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, wspaniałą niespodziankę przygotowaś Kasiu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz pięknie dziękuję:) Ty wiesz jak sprawić mi radość:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka