Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1057. "Magia róż" - sal u Igiełki odsłona 1

Przyznaję się bez bicia - maczałam paluchy w tym salu... No a skoro maczałam nie mogłam nie wziąć w nim udziału, tym bardziej, że kupiłam cały komplet wzorów. 
Na pierwszy ogień wybrałam wzór z wiaderkiem, ale bez książek. Moim zdaniem najładniejszy w całej kolekcji. 


Nie mogłam jednak od razu zacząć, ponieważ okazało się, że kilku kolorów mam bardzo mało. Kupiłam więc cały zestaw muliny (tradycyjnie chińskiego odpowiednika DMC, bo na nią jest opracowany wzór), przygotowałam kanwę - jak zwykle, gdy wyszywam tymi mulinami 18 ct - i zabrałam się do roboty.
Na chwilę obecną mam tyle: 




Teraz mała przerwa, ponieważ wzywają mnie dwie pilne prace, aczkolwiek trudno mi się od tego wzoru oderwać. 
Jeśli ktoś miałby ochotę przyłączyć się do zabawy to szczegóły znajdzie tutaj.

7 komentarzy :

  1. Masz całkiem niezłe tempo , mnie mimo urlopu az tyle sie nie udało wyszyć. Wzór wybrałam ten sam bo też uważam że jest najładniejszy w serii.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko wyszywasz. Też ten wzór wybrałam. Jest najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz jak burza i chyba szybko zobaczymy efekt końcowy;-) Miłego wyszywania:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór, tło ma śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór, taki letni, kolorowy. Kojarzy mi się z pięknymi chwilami spędzonymi na działce. :) Pozdrawiam, miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka