Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1109. Dookoła świata odsłona 7

Dziś na szybko prezentuję haft dotyczący Egiptu.
Nie mam weny ani na pisanie, ani na robienie zdjęć..
Upał mnie dobija i kompletnie nic mi się nie chce...
Na szczęście mam urlop i nie muszę się nigdzie ruszać... 
Szukając wzoru na moje wyzwanie miałam wiele pomysłów, ale ostatecznie stanęło na piramidach i magnesie oprawionym w plastikową bazę... 


Ciekawe, jakie skojarzenia miały uczestniczki zabawy... Jutro zapraszam na kolejne wyzwanie... 
Galeria prac lipcowych
tojatenia 

bozenas  

Ivona  

Czarna dama 

Hanulek  

Elżbieta K.  

Kinga  

Mariola 

maria s  

Lucyna 


4 komentarze :

  1. Mały ale wymowny:))mnie też się nie chce haftować jak jest taki upał:)no ale mus to mus:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne piramidy, super wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie zdążyłam zalinkować, bo się spóźniłam.... za co przepraszam.
    W każdym razie mój lipcowy Egipt widać tutaj:
    https://cytrulina.blogspot.com/2018/08/sal-dookoa-swiata-lipiec-egipt.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka