Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1116. Metryczka dla Fabio

Jakiś czas temu zostałam poproszona o wykonanie metryczki dla wnuczka znajomej.
Zadanie było o tyle ciekawe. że mogłam sama wybrać wzór. No i ostatecznie zdecydowałam się na kolejny projekt Vervaco - chłopca z misiem.
Metryczka poleciała do Włoch - stąd też imię chłopca. Wiem, że się spodobała, co mnie bardzo cieszy. 







 

13 komentarzy :

  1. Oj! Wcale ale to wcale się nie dziwię, że metryczka się spodobała. Jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna metryczka.:) Pozdrawiam Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna metryczka, taka słodka ;) Mój syn ma kolegę o takim imieniu więc w Polsce tez to imię już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham metryczki Vervaco, swoim dzieciom też wyhaftowałam właśnie sepiowe z tej firmy. A ten chłopczyk z misiem jest jednym z moich ulubionych :-) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  5. Vervaco ma piękne wzory. Śliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna metryczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są wzory Vervaco.Piekną pamiątkę zrobiłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna; metryczkowe wzory Vervaco są niezawodne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka