Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1123. Drzewko z magnoliami finał

Uff w końcu się udało wysadzić tego UFOK-a w kosmos. Skończyłam drzewko z magnoliami - zestaw z Ali, który dostałam w prezencie. 
Pierwsze krzyżyki postawiłam we wrześniu ubiegłego roku, potem długo nic w nim nie robiłam, bo ciągle coś mnie odrywało. Ostatecznie jednak postanowiłam się z nim rozprawić i w piątek postawiłam ostatnie krzyżyki.
Obowiązkowe pranie i prasowanie no i jest.
Na razie w wirtualnej ramce. 








 

18 komentarzy :

  1. Pięknie wyszło to drzewko:))śliczny jest ten wzór:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Piękna praca, dobrze, że ją ukończyłaś:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ukonczenia, prezentuje sie pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny hafcik,ja to ostatnio do wszystkiego dawałabym białe ramki...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia tego pięknego haftu. Kasiu napisz coś o jakości zestawów z Ali, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny finał - drzewko wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft! Super wygląda oprawiony! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluję ukończenia kolejnej pracy! Czy nagrodzisz się jakimś nowym hafcikiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Po ukończeniu wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po ukończeniu wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda, bardzo ładne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny czajniczek, oczu od niego nie można oderwać! Gratuluję ukończenia UFOka. Od pierwszych krzyżyków po ostatnie jestem zachwycona tym haftem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka