Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1140. Podaj dalej od Magdy

Kompletnie zapomniałam o tym podaj dalej.
Dlatego wielkie było moje zdziwienie, kiedy Magda napisała do mnie emaila z informacją o przesyłce.
Tym większą miałam niespodziankę. 
Oto co otrzymałam - zestaw do haftu, śliczną torbę, serwetkę na szydełku - chyba oraz umilacze.
Bardzo dziękuję i zgodnie z zasadami zabawy zapraszam dwie osoby chętne, które w ciągu roku otrzymają upominki ode mnie. 






Ps. Wprowadziłam małą zmianę w moderacji komentarzy - komentarze anonimowe nie będą publikowane - jeśli ktoś ma coś niezbyt miłego do napisania to niech ma odwagę się podpisać - ja biorę odpowiedzialność za moje słowa. Rozumiem, że nie każdy musi się zgadzać z moimi słowami, ale anonimowo piszą tylko tchórze... To tyle... Ciekawe czy dotrze w odpowiednie uszy... 

9 komentarzy :

  1. Pierwsza! Zgłaszam się jeśli można :)
    Piękny prezent niespodzianka dostałaś od Magdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent!
    Ja już się zapisałam na podaj dalej, więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jest na szydełku ;) . Cieszę się , że się spodobała niespodzianka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna torba :) Dotychczas raczej nie zapisywałam się do "podaj dalej", ale kiedyś musi bić pierwszy raz :) Z chęcią się zgłaszam! (o ile jeszcze się załapię)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prezenty. I dobrze ze wylaczylas anonimowe komentarze. Ja tez to zrobilam, po tym jak mialam mnostwo spamow z reklamami, a niektore komentarze byly wrecz niewybredne w slowach. Cos z brakiem kultury u anonimowych jest na bakier. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne niespodzianki.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne niespodzianki i bardzo fajny zestaw do haftu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka