Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1149. Kartki ze świątecznymi sopelkami - testowanie dla Igiełki

Jakoś w sierpniu w luźnej rozmowie z Igiełką na temat wzorów świątecznych rzuciłam hasło jednokolorowych sopli, które będzie można wykorzystać na kartki w formacie DL (polubiłam ostatnimi czasy tę formę).
Monika jest bardzo kreatywną osobą i chyba na początku września podesłała mi wzory - jedne bardziej w moim stylu, inne trochę mniej, ale ponieważ to komplet zrobiłam całość wzoru.
Wczoraj w końcu zabrałam się za jego oprawę i... żaden z wykrojników, które chciałam wykorzystać przy oprawianiu mi nie pasował - albo był za wąski, albo za krótki...
Rada nie rada ratowałam się, tym, co mam, bo jakoś ręczne wycinanie okienek przestało mnie bawić odkąd mogę korzystać z maszynki do wykrojników...
Okienko niezbyt pasuje i jak się okazało fioletowy papier też, ale już nic nie poradzę i pokazuję to, co wyszło...
Zadowolona nie jestem, ale przecież nie można mieć w życiu wszystkiego...
Może kiedy ten wzór pojawi się w sklepie u Moniki ktoś wpadnie na lepszy pomysł wykorzystania... 









 

6 komentarzy :

  1. Świetny pomysł na sopelki, oprawiłś bardzo pomysłowo i wyszło bardzo łądnie, nawet fiolet jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy brzuszku sopla rzeczywiście trochę wąsko. Najmniej to rzuca sie w oczy na niebieskim sopelku z gwiazdką.I ta podoba mi sie najbardziej. Ale reszta, czyli pomysł i wykonanie jak zwykle to bywa u mistrza- perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, wiem, że jesteś bardzo wymagająca względem swoich prac, ale karteczki wyszły ładne. Myślę, że ucieszą niejedną osobę, która zostanie taką obdarowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, takie inne. Mnie się podoba zielona w paski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka