Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1204. Cynamonowa herbatka - testowanie dla Hobberii

Trzecim wzorem, który otrzymałam do testowania z Hobberii była Cynamonowa herbatka.
Tym razem wykonałam ją na także otrzymanej kanwie ze srebrną nitką. Nigdy jeszcze nie wyszywałam na niej, więc tym bardziej byłam ciekawa efektu. I jest niesamowity  - kanwa pięknie się błyszczy, co jeszcze bardziej eksponuje wzór. 
Wzór podobnie jak dwa pozostałe - i zresztą wszystkie Hobberii - opracowany na wszystkie dostępne w Polsce muliny, wydrukowany bardzo wyraźnie na porządnym papierze. No i tak, jak wszystkie w wersji graficznej kosztuje 4 zł a w wersji online 3 zł. Żadne pieniądze, więc warto iść na zakupy do Hobberii. 
Jeszcze raz bardzo dziękuję Pani Beacie - właścicielce firmy za zaufanie i pamięć o mojej osobie.  



12 komentarzy :

  1. Piękna kartka, haft uroczy:). Nie spotkałam się jeszcze z taką kanwą. Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Też nie miałam jeszcze okazji haftować na kanwach z notkami. Czy ta kanwa nie jest szorstla w dotyku, nie strzępi muliny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Równie piękna, jak i poprzednie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zapachniało cynamonem ☺. Śliczna ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. Taka jesienno-zimowa ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie cynamonem zapachniało. Śliczny wzorek i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanwa idealnie dopasowana do wzoru. Bardzo podoba mi się ta filiżanka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka. Lubię robić zakupy w Hobberii

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik, a Twoje Kasiu wykonanie, jak zwykle w punkt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka