Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1225. Gwiazdki z inicjałami

Przeglądając zdjęcia moich tegorocznych prac (w końcu pora szykować podsumowanie roku) uświadomiłam sobie, że nie pokazałam zawieszek na choinkę, które w tym roku wykonałam dla mojej klasy.
W ubiegłym na klasowej choince zawisły zawieszki ze śnieżynkami Igiełki a w tym roku postanowiłam dorobić gwiazdki z inicjałami moich Aniołów.
W Actionie (jestem tą szczęściarą, która ma ten sklep prawie na wyciągnięcie ręki) kupiłam błyszczący papier.  Pierwotnie hafty chciałam wykonać nitką metalizowaną, ale okazało się, że nie wszystkie kolory pasują, więc powstały zwykłą. 
Muszę przyznać, że wykrojnik z przeszyciami dopełnił wszystkiego i gwiazdki nawet mi się udały. A najważniejsze było zadowolenie Aniołów...






 

9 komentarzy :

  1. Cudowne, aż chce się być Twoim aniołem

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu A ja to zastanawiam się kiedy Ty śpisz. Tyle cudowności tworzysz....... Piękne zawieszki powstały

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, zdaje się, że w okresie przedświątecznym wcale nie spałaś - tyle pięknych prac prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, bardzo fajne gwiazdki i doskonale wykończone, podziwiam. Zainteresował mnie "wykrojnik z przeszyciami". Możesz zdradzić, co to jsst i gdzie go kupić?
    PS Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądają:) te moje też przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne.:) Kasiu życzę pomyślności w nadchodzącym nowy roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie muszą się prezentować na choince. Taka przewodniczka Aniołów to skarb!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka